Callback24 w branży Dom i wnętrza

Callback24 zwiększa sprzedaż produktów i usług z branży aranżacji, dekoracji wnętrz.

Home decor to oryginalne przedmioty do aranżacji i wystroju wnętrz – daj klientom szansę na rozmowę o swoich potrzebach.

z Callback24 korzystają

Tylko 5 kroków do zwiększenia sprzedaży Twoich usług

1
Załóż konto w Callback24
2
Skonfiguruj usługę
3
Dodaj konsultantów i zainstaluj aplikację mobilną u każdego z nich
4
Zintegruj Callback24 z Google Analytics
5
Rozmawiaj z Klientami, oznaczaj rozmowy i zobacz realny wpływ Callback24 na sprzedaż w Twoim sklepie.

Przetestuj Callback24 bezpłatnie przez 30 dni!

Jakie korzyści

wynikają z wdrożenia Callback24 w Twojej organizacji?

N
kontakt z potencjalnym klientem w ciągu 15 sekund;
N

zmniejszenie liczby porzuconych koszyków

N

możliwość opowiedzenia o przedmiotach dostępnych w sklepie

N

pomoc niezdecydowanym klientom

N

skrócenie czasu reakcji na zapytania klientów

N

ułatwienie przejścia przez proces zakupowy w sklepie internetowym

Callback24 dla właściciela sklepu

Sprawdź, skąd przychodzą Twoi klienci i którymi produktami najbardziej się interesują.
Analizuj pracę swoich handlowców, sprawdzaj ich skuteczność, wykorzystaj potencjał swojego zespołu.

Popularne funkcje, które pomogą w prowadzeniu sklepu:

  • analiza raportów – analizuj pracę swoich sprzedawców, sprawdzaj, jak wiele rozmów prowadzą i które z nich kończą się sprzedażą
  • integracja z Google Analytics – zbieraj dane marketingowe i poznaj zachowania swoich klientów. Dowiedz się, skąd przyszli i które przedmioty cieszą się największym zainteresowaniem
  • baza leadów – twórz bazę potencjalnych klientów, proponuj usługi komplementarne
  • analiza trendów – analizuj parametry dostępne w Callback24 i wyciągaj wnioski dotyczące najpopularniejszych produktów
  • kompletny system zarządzania potencjalnymi klientami – realizuj kampanie marketingowe, mailingi, twórz spersonalizowane oferty dla klientów
  • przeprowadź do 30% więcej rozmów sprzedażowych z klientami

Callback24 dla obsługi klienta

Każdy użytkownik na stronie internetowej to potencjalny klient.
„Zaczepiając” go poprzez chat albo pop up zwiększasz szansę na to, że zainteresuje się Twoją ofertą i dokona zakupu.

Popularne funkcje, które pomogą w obsłudze sklepu:

  • oddzwaniaj w ciągu kilkunastu sekund – spraw, żeby niezdecydowany klient dokonał zakupu właśnie w Twoim sklepie
  • planuj rozmów w kalendarzu – nie zapominaj oddzwonić do klientów, planuj wszystkie rozmowy, umawiaj spotkania
  • integracja z Facebook Lead Ads – prowadź angażujące kampanie formularzowe i oddzwaniaj do pozyskanych w ten sposób klientów już w ciągu 15 sekund!
  • komunikacja poprzez chat i e-mail – daj klientom szansę na kontakt w sposób, który lubią

Przetestuj Callback24 bezpłatnie przez 30 dni!