Callback24 w branży Dom i wnętrza
Callback24 zwiększa sprzedaż produktów i usług z branży aranżacji, dekoracji wnętrz.
Home decor to oryginalne przedmioty do aranżacji i wystroju wnętrz – daj klientom szansę na rozmowę o swoich potrzebach.
z Callback24 korzystają
Tylko 5 kroków do zwiększenia sprzedaży Twoich usług
1
Załóż konto w Callback24
2
Skonfiguruj usługę
3
Dodaj konsultantów i zainstaluj aplikację mobilną u każdego z nich
4
Zintegruj Callback24 z Google Analytics
5
Rozmawiaj z Klientami, oznaczaj rozmowy i zobacz realny wpływ Callback24 na sprzedaż w Twoim sklepie.
Przetestuj Callback24 bezpłatnie przez 30 dni!
Jakie korzyści
wynikają z wdrożenia Callback24 w Twojej organizacji?
kontakt z potencjalnym klientem w ciągu 15 sekund;
zmniejszenie liczby porzuconych koszyków
możliwość opowiedzenia o przedmiotach dostępnych w sklepie
pomoc niezdecydowanym klientom
skrócenie czasu reakcji na zapytania klientów
ułatwienie przejścia przez proces zakupowy w sklepie internetowym
Callback24 dla właściciela sklepu
Sprawdź, skąd przychodzą Twoi klienci i którymi produktami najbardziej się interesują.
Analizuj pracę swoich handlowców, sprawdzaj ich skuteczność, wykorzystaj potencjał swojego zespołu.
Analizuj pracę swoich handlowców, sprawdzaj ich skuteczność, wykorzystaj potencjał swojego zespołu.
Popularne funkcje, które pomogą w prowadzeniu sklepu:
- analiza raportów – analizuj pracę swoich sprzedawców, sprawdzaj, jak wiele rozmów prowadzą i które z nich kończą się sprzedażą
- integracja z Google Analytics – zbieraj dane marketingowe i poznaj zachowania swoich klientów. Dowiedz się, skąd przyszli i które przedmioty cieszą się największym zainteresowaniem
- baza leadów – twórz bazę potencjalnych klientów, proponuj usługi komplementarne
- analiza trendów – analizuj parametry dostępne w Callback24 i wyciągaj wnioski dotyczące najpopularniejszych produktów
- kompletny system zarządzania potencjalnymi klientami – realizuj kampanie marketingowe, mailingi, twórz spersonalizowane oferty dla klientów
- przeprowadź do 30% więcej rozmów sprzedażowych z klientami
Callback24 dla obsługi klienta
Każdy użytkownik na stronie internetowej to potencjalny klient.
„Zaczepiając” go poprzez chat albo pop up zwiększasz szansę na to, że zainteresuje się Twoją ofertą i dokona zakupu.
„Zaczepiając” go poprzez chat albo pop up zwiększasz szansę na to, że zainteresuje się Twoją ofertą i dokona zakupu.
Popularne funkcje, które pomogą w obsłudze sklepu:
- oddzwaniaj w ciągu kilkunastu sekund – spraw, żeby niezdecydowany klient dokonał zakupu właśnie w Twoim sklepie
- planuj rozmów w kalendarzu – nie zapominaj oddzwonić do klientów, planuj wszystkie rozmowy, umawiaj spotkania
- integracja z Facebook Lead Ads – prowadź angażujące kampanie formularzowe i oddzwaniaj do pozyskanych w ten sposób klientów już w ciągu 15 sekund!
- komunikacja poprzez chat i e-mail – daj klientom szansę na kontakt w sposób, który lubią