Callback24 w Branży Medycznej
Zmniejsz współczynnik
odwołanych wizyt!
Pomóż potencjalnym pacjentom i uprość kontakt z lekarzem lub rejestracją!
z Callback24 korzystają
Tylko 5 kroków dzieli Cię do zwiększenia liczby umówionych Pacjentów w gabinecie
Jakie korzyści
wynikają z wdrożenia Callback24 w Twoim gabinecie?
zmniejszenie lub nawet brak pominiętych rozmów z pacjentami
większa skuteczność umówionych wizyt
mniejszy odsetek porzuconych wizyt
zmniejszenie kosztów marketingowych
własny CRM z danymi do pacjentów
prosty w obsłudze kanał komunikacji dopasowany do potrzeb wszystkich grup pacjentów
zwiększenie wiarygodności i konkurencyjności
ocieplenie wizerunku instytucji
Przetestuj Callback24 bezpłatnie przez 30 dni!
Callback24 w pierwszym kontakcie z pacjentem
Popularne funkcje:
- oddzwonienie do pacjenta w ciągu 15 sekund lub w określonym przez niego czasie – okaż zrozumienie pacjentom i oddzwaniaj jak tylko poproszą o kontakt;
- przekładanie rozmów w kalendarzu – planuj rozmowy z pacjentami, aplikacja sama Ci o tym przypomni;
- powiadomienia e-mail od pacjentów – daj szansę pacjentom na wysyłkę e-mail, szczególnie w obecnej rzeczywistości;
- podział ma konsultantów dla pacjentów NFZ i płatnych – stwórz dwa odrębne działy, dzięki czemu pacjenci będą trafiali bezpośrednio do odpowiednich osób;
- obsługa w języku obcym – w wielu większych miastach pacjenci mogą poprosić o rozmowę w języku obcym. Ty też możesz stworzyć pacjentom taką możliwość.
Callback24 dla lekarza
Popularne funkcje:
- oddzwanianie do pacjenta w określonych godzinach – pacjenci z pewnością docenią możliwość telefonicznego kontaktu z Tobą, nawet w formie teleporady.
- pozostawianie wiadomości e-mail – otwórz się na nowe kanały komunikacji i daj szansę pacjentom na pozostawienie do siebie kontaktu e-mail.
Callback24 dla marketerów
Pozyskuj pacjentów i zamieniaj ich w skutecznie przeprowadzone wizyty. Zwiększ współczynnik konwersji, sprawdzaj, które kampanie marketingowe pozyskują najwięcej pacjentów.
Popularne funkcje:
- integracja z Google Analytics i Facebook Lead Ads – sprawdzaj, skąd przychodzą Twoi pacjenci i które kanały promocji są najskuteczniejsze.
- śledzenie połączeń bez wykorzystania widgetu Callback24 – monitoruj liczbę pacjentów wykonujących połączenia bez użycia widgetu.
- tagowanie połączeń – sprawdzaj po tagach, których rozmów było najwięcej i które zakończyły się umówieniem wizyty.
Problemy firm medycznych, które rozwiązuje Callback24
Oczekiwanie na infolinii
„…Jesteś….18 w kolejce…..
Przybliżony czas oczekiwania to…40 minut….!
Brzmi znajomo?
Nie z Callback24!
Tutaj pacjent jest od razu łączony z rejestracją lub ma możliwość wyboru godziny.
Odwołanie wizyty
Ze szkodą dla innych Pacjentów i samej placówki.
Telefoniczna / mailowa rezygnacja z wizyty pozwala zmniejszyć odsetek porzucanych wizyt.
Brak możliwości zaplanowania rozmowy
Jeśli klinika jest czynna od godziny 16tej, Pacjent już o 8 rano może umówić rozmowę na tę godzinę, nie musi oczekiwać do czasu otwarcia placówki.
Koszt i sposób pozyskania pacjenta
Dzięki Callback24 będziesz wiedział, jaki jest koszt pozyskania pacjenta.
Zainstalowany widget pokaże Ci, skąd przyszli Twoj pacjenci oraz które prowadzone kampanie marketingowe są najskuteczniejsze.
Przetestuj Callback24 bezpłatnie przez 30 dni!
Funkcje, z których korzystają nasi klienci
oddzwonienie w ciągu 15 sekund
Błyskawicznie oddzwaniaj do pacjentów, umawiaj ich na wizyty.
przekładanie rozmów z pacjentami w kalendarzu
Planuj rozmowy z pacjentami, przekładaj na kolejne terminy, przypominaj o wizytach.
integracja z chatem Messenger
Odpowiadaj dyskretnie na pytania pacjentów, zapisuj na wizyty, przypominaj o spotkaniach.
działy
Dodaj działy i przypisz konsultantów, dzięki temu pacjenci będą trafiać od razu do odpowiedniej osoby.
planowanie rozmów
Planuj rozmowy z pacjentami, sprawdzaj skuteczność pracowników rejestracji.
integracja z Google Analytics
Obniż koszty prowadzonego marketingu, dowiedz się, skąd są Twoi pacjenci.