Callback24 w Branży Medycznej

Zmniejsz współczynnik
odwołanych wizyt!

Pomóż potencjalnym pacjentom i uprość kontakt z lekarzem lub rejestracją!

z Callback24 korzystają

Tylko 5 kroków dzieli Cię do zwiększenia liczby umówionych Pacjentów w gabinecie

1
Załóż konto w Callback24
2
Skonfiguruj usługę
3
Dodaj konsultantów i zainstaluj aplikację mobilną u każdego z nich
4
Zintegruj Callback24 z Google Analytics
5
Rozmawiaj z Pacjentami, oznaczaj rozmowy i zobacz realny wpływ Callback24 na umawianie wizyt w Twoim gabinecie.

Jakie korzyści

wynikają z wdrożenia Callback24 w Twoim gabinecie?

N

zmniejszenie lub nawet brak pominiętych rozmów z pacjentami

N

większa skuteczność umówionych wizyt

N

mniejszy odsetek porzuconych wizyt

N

zmniejszenie kosztów marketingowych

N

własny CRM z danymi do pacjentów

N

prosty w obsłudze kanał komunikacji dopasowany do potrzeb wszystkich grup pacjentów

N

zwiększenie wiarygodności i konkurencyjności

N

ocieplenie wizerunku instytucji

Przetestuj Callback24 bezpłatnie przez 30 dni!

Callback24 w pierwszym kontakcie z pacjentem

Obsługuj rezerwacje odwiedzin pacjentów przez telefon. Zaoferuj im możliwość pozostawienia numeru, jako opcję łatwą i dostępną dla każdego. Bez konieczności oczekiwania na linii.

Popularne funkcje:

  • oddzwonienie do pacjenta w ciągu 15 sekund lub w określonym przez niego czasie – okaż zrozumienie pacjentom i oddzwaniaj jak tylko poproszą o kontakt;
  • przekładanie rozmów w kalendarzu – planuj rozmowy z pacjentami, aplikacja sama Ci o tym przypomni;
  • powiadomienia e-mail od pacjentów – daj szansę pacjentom na wysyłkę e-mail, szczególnie w obecnej rzeczywistości;
  • podział ma konsultantów dla pacjentów NFZ i płatnych – stwórz dwa odrębne działy, dzięki czemu pacjenci będą trafiali bezpośrednio do odpowiednich osób;
  • obsługa w języku obcym – w wielu większych miastach pacjenci mogą poprosić o rozmowę w języku obcym. Ty też możesz stworzyć pacjentom taką możliwość.

Callback24 dla lekarza

Pomagaj swoim pacjentom i daj im szansę na kontakt z Tobą w określonych godzinach. Umawiaj bezpośrednie wizyty, udzielaj konsultacji telefonicznych.

Popularne funkcje:

  • oddzwanianie do pacjenta w określonych godzinach – pacjenci z pewnością docenią możliwość telefonicznego kontaktu z Tobą, nawet w formie teleporady.
  • pozostawianie wiadomości e-mail – otwórz się na nowe kanały komunikacji i daj szansę pacjentom na pozostawienie do siebie kontaktu e-mail.

Callback24 dla marketerów

Pozyskuj pacjentów i zamieniaj ich w skutecznie przeprowadzone wizyty. Zwiększ współczynnik konwersji, sprawdzaj, które kampanie marketingowe pozyskują najwięcej pacjentów.

Popularne funkcje:

  • integracja z Google Analytics i Facebook Lead Ads – sprawdzaj, skąd przychodzą Twoi pacjenci i które kanały promocji są najskuteczniejsze.
  • śledzenie połączeń bez wykorzystania widgetu Callback24 – monitoruj liczbę pacjentów wykonujących połączenia bez użycia widgetu.
  • tagowanie połączeń – sprawdzaj po tagach, których rozmów było najwięcej i które zakończyły się umówieniem wizyty.

Problemy firm medycznych, które rozwiązuje Callback24

Oczekiwanie na infolinii

„…Jesteś….18 w kolejce…..
Przybliżony czas oczekiwania to…40 minut….!

Brzmi znajomo?
Nie z Callback24!
Tutaj pacjent jest od razu łączony z rejestracją lub ma możliwość wyboru godziny.

Odwołanie wizyty

Rezygnacja z wizyty bez odwoływania jej to nagminny problem w opiece zdrowotnej.
Ze szkodą dla innych Pacjentów i samej placówki.
Telefoniczna / mailowa rezygnacja z wizyty pozwala zmniejszyć odsetek porzucanych wizyt.

Brak możliwości zaplanowania rozmowy

Callback24 umożliwia precyzyjne umówienie rozmowy z rejestratorką.
Jeśli klinika jest czynna od godziny 16tej, Pacjent już o 8 rano może umówić rozmowę na tę godzinę, nie musi oczekiwać do czasu otwarcia placówki.

Koszt i sposób pozyskania pacjenta

Dzięki Callback24 będziesz wiedział, jaki jest koszt pozyskania pacjenta.

Zainstalowany widget pokaże Ci, skąd przyszli Twoj pacjenci oraz które prowadzone kampanie marketingowe są najskuteczniejsze.

Przetestuj Callback24 bezpłatnie przez 30 dni!

Funkcje, z których korzystają nasi klienci

oddzwonienie w ciągu 15 sekund

Błyskawicznie oddzwaniaj do pacjentów, umawiaj ich na wizyty.

przekładanie rozmów z pacjentami w kalendarzu

Planuj rozmowy z pacjentami, przekładaj na kolejne terminy, przypominaj o wizytach.

integracja z chatem Messenger

Odpowiadaj dyskretnie na pytania pacjentów, zapisuj na wizyty, przypominaj o spotkaniach.

działy

Dodaj działy i przypisz konsultantów, dzięki temu pacjenci będą trafiać od razu do odpowiedniej osoby.

planowanie rozmów

Planuj rozmowy z pacjentami, sprawdzaj skuteczność pracowników rejestracji.

integracja z Google Analytics

Obniż koszty prowadzonego marketingu, dowiedz się, skąd są Twoi pacjenci.