Callback24 w Usługach Profesjonalnych
Callback24 dla firm szkoleniowych, consultingowych, księgowych, podatkowych!
Najlepsza obsługa Twojego klienta!
Telefon, e-mail i chat!
z Callback24 korzystają
Tylko 5 kroków dzieli Cię do zwiększenia liczby klientów
1
Załóż konto w Callback24
2
Skonfiguruj usługę
3
Dodaj konsultantów i zainstaluj aplikację mobilną u każdego z nich
4
Zintegruj Callback24 z Google Analytics
5
Rozmawiaj z Klientami, oznaczaj rozmowy i zobacz realny wpływ Callback24 na sprzedaż w Twojej firmie
Przetestuj Callback24 bezpłatnie przez 30 dni!
Callback24 w profesjonalnej obsłudze klienta
Callback, chat i mail – trzy najbardziej efektywne formy kontaktu.
Wszystkie trzy dostępne w jednym panelu.
Pozyskuj klientów 24 godziny na dobę, dbaj o relacje z obecnymi.
Wszystkie trzy dostępne w jednym panelu.
Pozyskuj klientów 24 godziny na dobę, dbaj o relacje z obecnymi.
Popularne funkcje:
- integracja z chatem – klienci doceniają możliwość prowadzenia anonimowej korespondencji poprzez chat. Daj im tę szansę.
- oddzwanianie w ciągu 15 sekund – działaj szybko i profesjonalnie, oddzwaniaj natychmiast do zainteresowanych klientów.
- odpowiadanie na powiadomienia e-mail – klienci preferują różne formy kontaktu, korzystając z opcji „zostaw wiadomość” otrzymujesz powiadomienia od razu, jak tylko pojawi się wiadomość od klienta.
- planowanie rozmów w kalendarzu – zapomnij o nieodebranych leadach, wszystkie rozmowy możesz przekładać i planować w kalendarzu.
Callback24 dla marketerów
Zwiększ współczynnik konwersji, obniżaj koszty pozyskiwania kampanii reklamowych.
Śledź drogę pozyskania klientów, podejmuj trafne decyzje marketingowe.
Popularne funkcje:
- integracja z Google Analytics i Facebook Lead Ads – śledź ścieżki pozyskania klienta, sprawdzaj, które kampanie mają największą skuteczność.
- śledzenie połączeń bez wykorzystania widgetu Callback24 – weryfikuj, jak wielu klientów dzwoni bez użycia widgetu Callback24.
- tagowanie połączeń – analizuj, których rozmów jest najwięcej i skąd przychodzą klienci konwertujący. Analizuj strony, które najlepiej sprzedają.
Callback24 dla działu handlowego
Taguj połączenia, analizuj pracę handlowców.
Weryfikuj ich skuteczność i doszkalaj na bieżąco.
Weryfikuj ich skuteczność i doszkalaj na bieżąco.
Popularne funkcje:
- tagowanie połączeń – oznaczaj każdą przeprowadzoną rozmowę, dzięki temu będziesz wiedział, jak wielu klientów pozyskałeś w danym okresie.
- analiza raportów – analizuj rozmowy, sprawdź, które kończą się sprzedażą. Zwiększaj konwersję!
- planowanie rozmów w kalendarzu – każdą nieodebraną przez klienta rozmowę możesz zaplanować na później – przypominajka w kalendarzu sprawi, że o żadnej rozmowie nie zapomnisz.
- analiza trendów – analizuj parametry dostępne w Callback24 i wyciągaj wnioski dotyczące najpopularniejszych usług. Będziesz wiedział, w których miesiącach Twoi klienci dzwonili najczęściej i jakimi usługami byli najbardziej zainteresowani.
Jakie korzyści
wynikają z wdrożenia callback24 w Twoim biurze?
wypracowanie profesjonalnego wizerunku firmy
budowanie własnej bazy klientów w CRM-ie Callback24
wykorzystanie trzech form kontaktu – widget, e-mail, chat
analiza pracy doradców
zmniejszenie kosztów marketingowych
dostęp do ścieżki pozyskania klienta
Problemy firm doradczych, które rozwiązuje Callback24
Długie oczekiwanie na kontakt
Klienci nie znoszą czekać. Oczekują natychmiastowego kontaktu, nawet w weekend. Dotyczy to w szczególności najmłodszych grup wiekowych.
Nasze narzędzie pozwala zarówno na natychmiastowy kontakt z klientem, jak i daje możliwość zaplanowania rozmowy.
Nasze narzędzie pozwala zarówno na natychmiastowy kontakt z klientem, jak i daje możliwość zaplanowania rozmowy.
Dotarcie do osób z różnych grup wiekowych
Udowodniono, że osoby młodsze doceniają możliwość prowadzenia korespondencji w formie chatu, z kolei osoby starsze wolą porozmawiać przez telefon z żywym człowiekiem.
Udostępniając na stronie widget callback, chat i opcję e-mail wychodzisz naprzeciw potrzebom Twoich klientów.
Przesłanie leada do CRMu
Zbieraj dane od klientów i twórz własną bazę leadów. Buduj lejki sprzedażowe, wykorzystuj zapisane dane w kampaniach marketingowych.