Callback24 w Usługach Profesjonalnych

Callback24 dla firm szkoleniowych, consultingowych, księgowych, podatkowych!

Najlepsza obsługa Twojego klienta!
Telefon, e-mail i chat!

z Callback24 korzystają

Tylko 5 kroków dzieli Cię do zwiększenia liczby klientów

1
Załóż konto w Callback24
2
Skonfiguruj usługę
3
Dodaj konsultantów i zainstaluj aplikację mobilną u każdego z nich
4
Zintegruj Callback24 z Google Analytics
5
Rozmawiaj z Klientami, oznaczaj rozmowy i zobacz realny wpływ Callback24 na sprzedaż w Twojej firmie

Przetestuj Callback24 bezpłatnie przez 30 dni!

Callback24 w profesjonalnej obsłudze klienta

Callback, chat i mail – trzy najbardziej efektywne formy kontaktu.
Wszystkie trzy dostępne w jednym panelu.
Pozyskuj klientów 24 godziny na dobę, dbaj o relacje z obecnymi.

Popularne funkcje:

  • integracja z chatem – klienci doceniają możliwość prowadzenia anonimowej korespondencji poprzez chat. Daj im tę szansę.
  • oddzwanianie w ciągu 15 sekund – działaj szybko i profesjonalnie, oddzwaniaj natychmiast do zainteresowanych klientów.
  • odpowiadanie na powiadomienia e-mail – klienci preferują różne formy kontaktu, korzystając z opcji „zostaw wiadomość” otrzymujesz powiadomienia od razu, jak tylko pojawi się wiadomość od klienta.
  • planowanie rozmów w kalendarzu – zapomnij o nieodebranych leadach, wszystkie rozmowy możesz przekładać i planować w kalendarzu.

Callback24 dla marketerów

Zwiększ współczynnik konwersji, obniżaj koszty pozyskiwania kampanii reklamowych.
Śledź drogę pozyskania klientów, podejmuj trafne decyzje marketingowe.

Popularne funkcje:

  • integracja z Google Analytics i Facebook Lead Ads – śledź ścieżki pozyskania klienta, sprawdzaj, które kampanie mają największą skuteczność.
  • śledzenie połączeń bez wykorzystania widgetu Callback24 – weryfikuj, jak wielu klientów dzwoni bez użycia widgetu Callback24.
  • tagowanie połączeń – analizuj, których rozmów jest najwięcej i skąd przychodzą klienci konwertujący. Analizuj strony, które najlepiej sprzedają.

Callback24 dla działu handlowego

Taguj połączenia, analizuj pracę handlowców.
Weryfikuj ich skuteczność i doszkalaj na bieżąco.

Popularne funkcje:

  • tagowanie połączeń – oznaczaj każdą przeprowadzoną rozmowę, dzięki temu będziesz wiedział, jak wielu klientów pozyskałeś w danym okresie.
  • analiza raportów – analizuj rozmowy, sprawdź, które kończą się sprzedażą. Zwiększaj konwersję!
  • planowanie rozmów w kalendarzu – każdą nieodebraną przez klienta rozmowę możesz zaplanować na później – przypominajka w kalendarzu sprawi, że o żadnej rozmowie nie zapomnisz.
  • analiza trendów – analizuj parametry dostępne w Callback24 i wyciągaj wnioski dotyczące najpopularniejszych usług. Będziesz wiedział, w których miesiącach Twoi klienci dzwonili najczęściej i jakimi usługami byli najbardziej zainteresowani.

Jakie korzyści

wynikają z wdrożenia callback24 w Twoim biurze?

N

wypracowanie profesjonalnego wizerunku firmy

N

budowanie własnej bazy klientów w CRM-ie Callback24

N
wykorzystanie trzech form kontaktu – widget, e-mail, chat
N
analiza pracy doradców
N
zmniejszenie kosztów marketingowych
N
dostęp do ścieżki pozyskania klienta

Problemy firm doradczych, które rozwiązuje Callback24

Długie oczekiwanie na kontakt

Klienci nie znoszą czekać. Oczekują natychmiastowego kontaktu, nawet w weekend. Dotyczy to w szczególności najmłodszych grup wiekowych.
Nasze narzędzie pozwala zarówno na natychmiastowy kontakt z klientem, jak i daje możliwość zaplanowania rozmowy.

Dotarcie do osób z różnych grup wiekowych

Udowodniono, że osoby młodsze doceniają możliwość prowadzenia korespondencji w formie chatu, z kolei osoby starsze wolą porozmawiać przez telefon z żywym człowiekiem.

Udostępniając na stronie widget callback, chat i opcję e-mail wychodzisz naprzeciw potrzebom Twoich klientów.

Przesłanie leada do CRMu

Zbieraj dane od klientów i twórz własną bazę leadów. Buduj lejki sprzedażowe, wykorzystuj zapisane dane w kampaniach marketingowych.

Przetestuj Callback24 bezpłatnie przez 30 dni!