Ragtime

Jak Callback24 zwiększył wartość zamówienia w sklepie muzycznym o 169% w porównaniu do transakcji bez udziału naszego narzędzia.

Załóż darmowe konto

Za darmo przez 30 dni・bez zobowiązań

%

Wzrost wartości zamówienia

Czym zajmuje się sklep Ragtime?

Ragtime to sklep muzyczny, który znajdziemy zarówno w internecie, jak i stacjonarnie w takich miastach jak Opole, Wrocław, Gliwice i Katowice. To miejsce, które oferuje klientom szeroki wybór instrumentów, a także akcesoriów muzycznych. Stale poszerzany asortyment obfituje w pokrowce, mniej i bardziej egzotyczne instrumenty strunowe, klawiszowe, dęte, a także wszelkie akcesoria.

Sklep Ragtime wprowadził system Callback24 na swoją witrynę internetową i w trakcie ostatniego kwartału zanotował szereg pozytywnych zmian, które dodatkowo usprawniły funkcjonowanie dobrze prosperującego już sklepu.

Jak radził sobie sklep Ragtime przed wprowadzeniem Callback24

Zanim strona internetowa sklepu online pod adresem ragtime.pl została wzbogacona o Callback24, sklep był już jednym z lokalnych liderów w swojej niszy i notował naprawdę dobre wyniki sprzedażowe. Callback24 sprawił jednak, że klienci dokonują zamówień, które są bardziej zyskowne dla sprzedawcy, a także ułatwił kontakt z klientami.

Wyniki po kwartale od wprowadzenia systemu Callback24

Sklepowi Ragtime udało się osiągnąć założenie, jakim był wzrost wyników sprzedażowych. Po zaledwie trzech miesiącach od wprowadzenia Callback24 statystyki pokazały, że zakupy poprzedzone kontaktem telefonicznym odznaczają się średnią wartością zamówienia o 169% wyższą.

Dodatkowo pracownicy sklepu są w stanie dostosować działania marketingowe, biorąc pod uwagę mikrokonwersje klientów zainteresowanych zakupami. Zwiększona skuteczność Callback24 pozwala nie tylko zwiększać wyniki sprzedażowe, ale także umożliwia docieranie do szerszego grona klientów i skuteczne budowanie marki.

Dodatkowe atuty Callback24

Czas, jakiego potrzebuje sklep Ragtime na skontaktowanie się z klientem zainteresowanym rozmową wynosi zaledwie 15 sekund. Oznacza to niemal natychmiastową możliwość załatwienia potrzeby klienta.

Dzięki bezpośredniemu kontaktowi sprzedawcy są w stanie zarekomendować potencjalnemu nabywcy więcej produktów i przekonać go do wykonania droższych zakupów. Rozmowy są też analizowane, co służy nie tylko celom szkoleniowym, ale pozwala też badać zainteresowania klientów i uzupełniać asortyment.


Udało nam się podciągnąć sprzedaż, bo możemy teraz szybko nawiązać kontakt z klientami. Zauważyliśmy, że dzięki callbackowi sprzedajemy po prostu droższe produkty.

Pan Wojciech

Właściciel, Ragtime

W zaledwie kilka miesięcy sklep Ragtime mógł zwiększyć swoje wyniki sprzedażowe i umocnić swoją pozycję na rynku.

Nowe narzędzie dało też właścicielom możliwość badania zainteresowania potencjalnych klientów, a także dostosowania strategii marketingowych pod ich potrzeby.

System Callback24 bardzo chwalą sobie pracownicy sklepu, którzy w krótkim czasie mogą dotrzeć do zainteresowanych. Forma telefonicznego kontaktu daje im też możliwość przeprowadzenia skuteczniejszych rozmów z klientami, co pozytywnie odbija się na wartości zakupów przez nich dokonywanych.

Chcesz zwiększyć skuteczność
swojego sklepu internetowego?

Wypróbuj Callback24

Załóż darmowe konto

Za darmo przez 30 dni・bez zobowiązań

Historie naszych klientów

Poznaj historie klientów, którzy skorzystali z funkcji oddzwaniania i śledzenia połączeń Callback24.
Agencja Pracy

%

wzrost konwersji
Agencja Pracy

dodatkowych leadów
Handel

%

wzrost wartości zamówień

Wypróbuj narzędzie Callback24 za darmo!

Zamień osoby odwiedzające Twoją stronę w klientów.