Cześć!
Z poniższego artykułu dowiesz się, w jaki sposób założyć konto w Callback24 i jak skonfigurować pierwszą usługę.
Zajmie nam to dosłownie kilka minut :).
Zaczynamy!
Krok pierwszy – rejestrujemy się i zakładamy konto.
Aby to zrobić – kliknij w link https://panel.callback24.io/users/register, podaj swoje imię, nazwisko, adres e-mail, hasło, następnie zaakceptuj Regulamin i politykę prywatności i kliknij w Utwórz konto.
Na podany adres e-mail przyjdzie link aktywacyjny. Kliknij w niego.
Gratulacje! Twoje konto zostało utworzone!
Krok drugi – konfigurujemy pierwszą usługę!
Przy pierwszorazowym uruchomieniu narzędzia zobaczysz Tutorial, który poprowadzi Cię przez uruchomienie pierwszej usługi.
Przechodzimy do konfiguracji
1. Podajemy adres strony internetowej, na której ma być zamieszczony widget.
2. Dodajemy konsultantów i ustalamy godziny, w których będą dostępni dla klientów.
3. Personalizujemy kolor i treść widgetu.
4. Usługa została dodana. Można ją przetestować.
Na co dzień odpowiadam za rozwój i marketing produktu, dbam o relacje z Klientami i Partnerami.